Deklaracja dostępności
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Marzena Czarny – mejlowo marzena.czarny@zlo.jaw.pl lub telefonicznie (+48) 32 616 40 63.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Jacek Nowak – Prezes Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp z o.o. w Jaworznie,
- Adres: ul. Grunwaldzka 235, 43-600 Jaworzno,
- mail: zlo@zlo.jaw.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Zespół Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w Jaworznie – Budynek administracji.
CZĘŚĆ ADMINISTRACYJNA:
• posiada 1 wejście główne od strony ul. Grunwaldzkiej,
• jest połączona przejściem technicznym z częścią medyczną,
• obsługa osób niepełnosprawnych odbywa się w wyznaczonym pomieszczeniu w części medycznej
po poinformowaniu pracowników rejestracji o zamiarze kontaktu z pracownikami administracji;
• toaleta dla ww osób znajduje się na parterze części administracyjnej;
• do wszystkich pomieszczeń tej części można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
• brak windy w części Administracyjnej
• wykonany projekt budowlany windy – projekt nie realizowany z uwagi na brak środków
finansowania na jego realizację.
Przychodnia Leopold
CZĘŚĆ MEDYCZNA:
• posiada 2 wejścia, z których jedno dostępne jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową,
• przemieszczanie się pomiędzy poziomem przyziemia a poziomem parteru jest zapewnione dzięki
zainstalowanej windzie przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych,
• przed wejściem do części medycznej znajduje się jedno miejsce parkingowe dla osób
niepełnosprawnych,
• toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze,
• do wszystkich pomieszczeń tej części można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Przychodnia Jeleń
Do lokalu prowadzi jedno wejście z poziomu terenu,
• toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w przychodni;
• do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem
przewodnikiem;
• budynek posiada w bliskim sąsiedztwie parking umożliwiający osobie niepełnosprawnej
zaparkowanie bezpośrednio przy wejściu do przychodni.
Przychodnia ZLO ul. Piłsudskiego
• do budynku prowadzą dwa wejścia: bezpośrednio od ul. Piłsudskiego, gdzie znajdują się schody;
oraz z drugiej strony budynku, gdzie znajduje się podjazd dla wózków;
• budynek wyposażony w windę dostępną z poziomu parteru;
• toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w dziale Rehabilitacji oraz piętrze budynku;
• do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem
przewodnikiem;
• w bliskim sąsiedztwie budynku znajduje się parking osiedlowy, na którym wyznaczono jedno
miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Przychodnia Szczakowa
• do budynku prowadzi jedno wejście od strony ulicy Koszarowej z poziomu terenu;
• budynek wyposażony w windę dostępną z poziomu parteru;
• toalety dla osób niepełnosprawnych znajdują się na parterze i piętrze budynku;
• do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem
przewodnikiem;
• przed budynkiem wyznaczono jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Przychodnia Osiedle Stałe
• do budynku prowadzi wejście bezpośrednio od ul. Tysiąclecia;
• do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków, znajdujący się przy schodach;
• toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w przychodni;
• do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem
przewodnikiem;
• w bliskim sąsiedztwie budynku znajduje się parking osiedlowy, na którym wyznaczono jedno
miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Przychodnia Łubowiec
• do lokalu prowadzi jedno wejście z poziomu terenu;
• toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w przychodni;
• do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem
przewodnikiem;
• budynek posiada wokół przestrzeń manewrową umożliwiającą osobie niepełnosprawnej
zaparkowanie bezpośrednio przy wejściu do przychodni.
Przychodnia Ciężkowice
• do lokalu prowadzi jedno wejście z poziomu terenu będące jednocześnie podjazdem dla wózków,
• toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w przychodni;
• do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem
przewodnikiem;
• budynek posiada wokół przestrzeń manewrową umożliwiającą osobie niepełnosprawnej
zaparkowanie bezpośrednio przy wejściu do przychodni.
Przychodnia Byczyna
• do lokalu prowadzi jedno wejście od strony ulicy Nauczycielskiej;
• do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków, znajdujący się przy schodach;
• toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w przychodni;
• do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem
przewodnikiem;
• w bliskim sąsiedztwie budynku znajduje się parking, na którym wyznaczono jedno miejsce
parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Przychodnia Kościuszko
• o budynku prowadzą dwa wejścia od strony parkingu przy przychodni, do każdego z wejść
prowadzą schody i podjazd na wózki;
• toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku;
• do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem
przewodnikiem;
• przy budynku funkcjonuje parking wewnętrzny umożliwiający parkowanie osobom
niepełnosprawnym.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: brak
- Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): www.zlo-jaworzno.pl
- Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): brak
- Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://bip.zlo-jaworzno.pl/wp-content/uploads/2021/03/Raport_o_stanie_zapewniania_dostepnosci_-_wersja-ostateczna.pdf