Ankieta jest skierowana do Pacjentów, którzy skorzystali ze świadczeń POZ w ostatnich 12 miesiącach. ZLO Sp. z o.o. zaprasza do wypełnienia anonimowej ankiety, która pomoże nam w monitorowaniu udzielonych świadczeń. Wszelkie Państwa sugestie będą dla nas bardzo cenne i posłużą do opracowanie rozwiązań usprawniających organizację udzielanych świadczeń.
1. Płeć Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych: KobietaMężczyzna
2. Wiek do 25 lat26-4041-60powyżej 60rż
3.Wykształcenie: Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych: podstawowe/niepełne podstawowegimnazjalnezasadnicze zawodoweśrednie ( liceum, echnikum)pomaturalnewyższe
4. Status Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych: osoba ucząca sięosoba pracującaosoba niepracującaosoba pobierająca zasiłekosoba na emeryturze,rencieinne
5. Czy choruje Pani/Pan na chorobę przewlekłą? Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych: taknie
6. Proszę wybrać placówkę , z której korzysta Pani/Pan ze świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej. ZLO LEOPOLDZLO OS. STAŁEZLO KOSCIUSZKOZLO JELEŃZLO BYCZYNAZLO ŁUBOWIECZLO SZCZAKOWAZLO CIĘŻKOWICEZLO PODWALEZLO PODŁĘŻE
7. Co jest dla Pani/Pana najważniejsze podczas korzystania ze świadczeń? Proszę wybrać trzy odpowiedzi: uprzejmość i życzliwość osób zatrudnionych w rejestracjiumiejętność przekazywania informacji przez pracowników rejestracjiumiejętność przekazywania informacji przez personel medycznyuprzejmość i życzliwość personelu medycznegoprofesjonalizm personelu medycznegoczas oczekiwania na uzyskanie świadczeniawarunki lokaloweinne
8. Jak długo zazwyczaj oczekuje Pani/Pan na wizytę do lekarza podstawowej opieki zdrowotnej? Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych: 0 dni ( przyjęcie w dniu zgłoszenia)1 dzień2 dni3 dni4-8 dni powyżej 8 dni, proszę podać ile :
9. Proszę ocenić dostępność do rejestracji telefonicznej ( łatwość dodzwonienia się ) Proszę wybrać jedną z ocen w skali 1-5 1 - bardzo źle2 - słabo3 - średnio4 - dobrze5 -bardzo dobrze
10. Czy placówka umożliwia rejestrację przez internet? Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych: taknienie wiem
11. Proszę ocenić dostępność do badań ( kierowanie na badania w ramach świadczeń gwarantowanych) zlecanych przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej: Proszę wybrać jedną z ocen w skali 1-5 1 - bardzo źle2 - słabo3 - średnio4 - dobrze5 -bardzo dobrze
12. Proszę ocenić dostępność do uzyskania skierowania do lekarza specjalisty : Proszę wybrać jedną z ocen w skali 1-5 1 - bardzo źle2 - słabo3 - średnio4 - dobrze5 -bardzo dobrze
13. Czy honorowane są Pani/Pana szczególne uprawnienia Pacjenta - np. zasłużonego honorowego dawcy krwi, uprawnienia kombatanta? Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych: nie dotyczyraczej taktakraczej nienietrudno określić
14. Czy w sposób zrozumiały udzielono Pani/Panu informacji o stanie zdrowia? Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych:raczej taktakraczej nienietrudno określićnie udzielono informacji
15. Czy w sposób zrozumiały udzielono Pani/Panu informacji o trybie i sposobie leczenia? Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych: raczej taktakraczej nienietrudno określićnie udzielono informacji
16. Czy w sposób zrozumiały udzielono Pani/Panu informacji o dalszym postępowaniu diagnostyczno- leczniczym? Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych: raczej taktakraczej nienietrudno określićnie udzielono informacji
17. Czy w placówce zachowane były zasady prywatności i nieskrępowania podczas wizyty i badania ? taknietrudno określić
18. Czy obecność osób trzecich podczas wizyty i badania miała miejsce po uzyskaniu Pani/Pana zgody? Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych: taknienie dotyczy
19. Czy w placówce dostępna jest informacja o prawach Pacjenta? Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych: taknienie wiem
20. Czy w placówce respektowane są prawa Pacjenta? Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych: raczej taktakraczej nienienie znam praw Pacjenta
21. Czy w placówce dostępne są informacje o programach profilaktycznych? Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych: taknietrudno określić
22. Proszę ocenić poziom zadowolenia z udzielanych świadczeń zdrowotnych w ramach podstawowej opieki zdrowotnej Proszę wybrać jedną z ocen w skali 1-5 1 - bardzo źle2 - słabo3 - średnio4 - dobrze5 -bardzo dobrze
Planujemy cyklicznie przeprowadzać badanie satysfakcji Pacjenta, dlatego zachęcamy do wyrażenia ewentualnych uwag do niniejszej ankiety i wskazówek pomocnych w przygotowaniu kolejnych.
Facebook
Ułatwienia dostępu